Ännu ett chipstips...

Nu har man varit på en nyhet i chipshyllan IGEN! Man är ju chipsberoende
så det nästan är lite tragiskt. Kan känna sådant sjukt sug efter dessa
onyttigheter så det saknas ord för att beskriva tillståndet. Vissa har
sockerbehov och jag har ett CHIPSMISSBRUK! Nu har OLW lanserat
" nyttigare" chips. Dom är ugnbakade med den klassiska smaken
sourcream and onion.
För det första måste jag säga att OLW inte
tillhör mina favoritchips. Tycker personligen att dom är för "flottiga" och smakar dåligt samt onaturligt. Men dessa små chipsbitar är ljuvligt goda.Hade inga större förväntningar med tanke på att det just är OLW, men jag fick en chock. Vilka chips, inget flott, fantastisk krispighet samt en underbar sourcreamsmak. Detta är helt klart OLWs bästa chips någonsin. Smakerna har bevarats på ett helt annat sätt när chipsen blivit ungsbakade. Säger bara:
TACK OLW!!!



Här är raringarna som vill väl...Ljuvligt goda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0